של רוברט י.  |  This is Kafa Style  |  כביש מספר ארבע  |  עשרת הגדולים  |  100 שירי אהבה  |  תרגומים  |  הורוסקופ שבועי  |  

התחברות לחברים


דף הבית >> עשרת הגדולים >> מוסיקה >> אלבומים >> 10 אלבומי שנות ה-60 ישראל זמרות
 
 
01 אסתר עופרים  היו לילות
היו לילות

מילים
היו לילות, אני אותם זוכרת,
אני אותם עד סוף ימי אשא,
במשעולים בין דגניה לכינרת,
עמדה עגלת חיי העמוסה
רקפת

מילים
מתחת לסלע צומחת לפלא
רקפת נחמדת מאוד,
ושמש מזהרת נושקת, עוטרת,
עוטרת לה כתר ורוד!
שתו העדרים

מילים
מעמק לגבעה, מהר להר
כענני הסתיו גולשים בסדר
עדרי הצאן. ושיר להם אז שר
פזמון עצוב רועה צעיר בעדר
שירים

אגדת המכרה
איש אילם גבוה ודק
אל המעיין
בית לשניים
דומם
הדייג
הוא לא ידע את שמה
היו לילות
הרעות
חיי אדם
יודקה
כיבוי אורות
נעולה היא דלתי
סתיו
על גבעות שייך אברך
עלי גבעה
פזמון ליקינטון
רקפת
שירת הנודד
שתו העדרים
כבר מתחילת הדרך מסתמן איזה שהוא פיצול אישיות בקריירה של אסתר עופרים. מצד אחד היא שרה לצד בן זוגה שירים "קלילים", אך מאידך, בתקליטי הסולו שלה יש חומר "רציני". עופרים הופיעה ב"הבימה" בתחילת שנות השישים כשחקנית ב"אגדת שלושה וארבעה" של חיים נחמן ביאליק. בתקופה זו התחתנה עם אברהם רייכשטט (אבי עופרים) ושניהם הקימו להקה. בתחילה קראו לעצמם "שלישיית העופרים" והופיעו יחד עם שמוליק קראוס, אך במהרה נפרדו מקראוס והפכו ל"צמד העופרים". השניים הופיעו כאמני חימום במועדון התיאטרון בתל אביב לפני הופעתם של רביעיית מועדון התיאטרון וזמן קצר לאחר מכן הובילו הופעה משלהם בבימויו של אורי זוהר. ב-1960-1961 הקליטו שני אלבומים, הראשון נקרא בפשטות "העופרים" והשני "מוסר עדין". האלבומים זכו להצלחה רבה ושירים רבים מתוכם, בהם של אריה לבנון, דן אלמגור ובני ברמן, הושמעו תדיר בקול ישראל. הצלחתה של עופרים החלה להרקיע שחקים בשנת 1961, עת השתתפה בפסטיבל הזמר והפזמון השני ב-1961 וזכתה בשני המקומות הראשונים בשיריה "שאני עמך" ו"נעמה".

ויקיפדיה
 
02 גאולה גיל  שירים אחרי המלחמה
דבר אלי בפרחים

מילים
בחורף הגשם דפק על הגג
אמרה כי לבן הוא צבעה האהוב
ליד אז הגיש לה - בלב היה חג
צרור נרקיסים ריחני ורטוב
הכותל

מילים
עמדה נערה מול הכותל
שפתיים קרבה וסנטר
אמרה לי תקיעות השופר חזקות הן,
אבל השתיקה עוד יותר..."
הגבעות הכחולות

מילים
הערב ירד לגבעות הכחולות
ירח עלה מרחף על חולות
עוד רגע ושוב יידלק הכוכב
יאיר את שבילי החלב
שירים

אם זה בספטמבר
בערבות הנגב
בקצה הדרך
דבר אלי בפרחים
הגבעות הכחולות
הוא היה
הכותל
הצריף הקטן
כחלום
לא רוצה מכתבים
לשיר ילדה
נערה ושמה כנרת
רבע אחרי המלחמה
שיר הפטיש
שמש בשמים
גאולה גיל נולדה בתל אביב בשם גאולה לבבי להורים יוצאי טשקנט. התגייסה לנח"ל בגיל 16 והחלה את השירות בקיבוץ דפנה. היא הצטרפה ללהקת הנח"ל הראשונה ושירתה יחד עם יוסי בנאי ויונה עטרי. שם גם הכירה את מנהלה המוזיקלי של הלהקה דובי זלצר, שהיה לבעלה. לאחר שחרורה היו זלצר וגיל חברי קיבוץ סער במשך תקופה קצרה ובהמשך, נסעו יחד לארצות הברית שם למד זלצר ניצוח וקומפוזיציה. הם הופיעו שם במסגרת להקת "אורנים צבר" בשירי פולקלור ישראליים וגיל זכתה בתחרות לשירה עממית בבולטימור. בישראל הקליטה שני שירים ללחניו של זלצר שהפכו ללהיטים גדולים: "נערה ושמה כנרת" ו"דבר אלי בפרחים". באמצע שנות השישים הופיעה בכל רחבי אמריקה יחד עם שני זמרים ישראליים נוספים בהרכב "שלישיית גאולה גיל". הרכב זה הופיע במוסקבה במה שנחשב כהופעה היסטורית של ישראלים שם, והוציא תקליט.

ויקיפדיה
 
03 חוה אלברשטיין  מרדף
עץ הכוכבים

מילים
לסבי ישנה חצר ועץ אחד מופלא בה
אין כמוהו בעולם כך אומר לי סבא
לא פירות עליו צומחים כי הרי ממילא
הפירות סופם לרקוב מי צריך את אלה
מכתב מאמא

מילים
שלום לך ילדי שלום מאמא
את מכתבך קיבלתי בני הטוב
ולו ידעת מה שמחה בו אמא
היית קצת יותר מרבה לכתוב
אמרה האישה

מילים
אמרה האישה בני הקט
לעולם התקווה בליבי
לעולם בעדך האש בי תרעד
לעולם נר תמיד בקרבי
שירים

אם העולם
בגידה
גוונים
החובש
זה לא הצבע
זמר נודד
מחר
מירדף
מכתב מאמא
עץ הכוכבים
עץ התות
צבעי הזמן
בשנות ה-60 וה-70 נעה אלברשטיין בשני מסלולים: שירי ארץ ישראל והקלטת אלבומים עם שירים מוכרים ביידיש מאת מיטב יוצרי היידיש בעבר. לכאורה, היה זה צעד מפתיע לזמרת צעירה שגדלה בארץ לשיר שירים ביידיש. בראיונות שנערכו עמה סיפרה, כי כבר בילדותה שמעה יידיש מהבית, מהוריה ומחבריהם להם נהגה להאזין. כך התחברה לשפת היידיש, אותה תיארה כעושר תרבותי קסום ובלתי נדלה. באחד מראיונותיה הראשונים אמרה: "יידיש ישר עושה לי השראה. אני רואה צבעים, ריחות וישר אני רוצה לשיר". אולם, לעיקר הצלחתה בשנים אלה זכתה הודות לאלבומים שהוציאה בסגנון פולק ושירי ארץ ישראל מאת יוצרים נודעים, כמו סשה ארגוב, משה וילנסקי, תרצה אתר, דפנה אילת, נעמי שמר, נחום הימן, נורית הירש, אהוד מנור, נתן יונתן, רחל שפירא, מוני אמריליו, מתי כספי, חנן יובל, לאה נאור, יורם טהר-לב ועוד, ועם עיבודים של אלכס וייס ואחרים. שירים כמו "חיוכים", "ויויו גם", "את חרותי", "שיר סיום", "כמו עשב בניסן", "את תלכי בשדה", "נחל התנינים", "כפל", "שיר משמר" (שכתב נתן אלתרמן לבתו תרצה אתר) ועוד רבים היו ללהיטים גדולים, והפכו את אלברשטיין לזמרת מצליחה.

ויקיפדיה
 
04 נחמה הנדל  ואולי
היה הוא אפור

מילים
היה הוא אפור ושותק
ואין לו דבר בעיניים,
לבד מאותו המבט -
המבט המובן רק לשניים
שיר ערש לצבעים

מילים
ירוק הוא הברוש ותכול הוא הים
אדום הוא התות ואפור הענן
חומה האדמה וזהוב הוא החול
הדגל שלנו לבן וכחול
דונה דונה

מילים
עגל רך קשור בחבל
על העגלה מוטל
ולמעלה בשמיים
עפרוני ממריא אל על
שירים

בין נהר פרת ונהר חידקל
בכל שנה בסתיו גיורא
דונה דונה
הודי חמודי
היה הוא אפור
הכניסיני תחת כנפך
יבנה המקדש
ירדה השבת
כאשר אני ואת
כי תבואו אל הארץ
לא ביום ולא בלילה
לי כל גל נושא מזכרת
ליל קרב
משירי זמר נודד
ענו ועננת יצאו לטייל
שדות שבעמק
שחקי שחקי
שיר ערש לצבעים
שירו של אבא
בשנת 1961 הוציאה הנדל את אלבומה הראשון, "שירים של אז ושל עכשיו", בשיתוף המוזיקאי יחזקאל בראון. שלוש שנים לאחר מכן הקליטה שירים שהולחנו על ידי נחום היימן. בשנת 1966 גילמה את התפקיד הראשי במחזמר "המלך ואני", וכשנה לאחר מכן, מעט לפני מלחמת ששת הימים, הוציאה את אלבומה השני, "ואולי". לאחר זמן מה הצטרפה לתנועה הרוחנית "סובוד" שדוגלת באחוות האדם ובעקבות כך שינתה את שמה להלנה. באותה תנועה פגשה את הגרמני אנטול רנייה (בנו של שארל רנייה) והתחתנה איתו. בעקבות נישואיה עברה לגרמניה למשך ארבע שנים (1969 — 1973), מאחר שנמתחה בארץ ביקורת חריפה על נישואיה. בזמן שגרה בגרמניה ילדה את שני ילדיה. כשחזרה לארץ ב-1973 השתתפה בערב משוררים של גלי צה"ל, ולאחר מכן הופיעה יחד עם בעלה ברחבי הארץ והלחינה משירי לאה גולדברג, שהייתה מורתה.

ויקיפדיה
 
05 עליזה עזיקרי  נערה ממש אוצר
נערה ממש אוצר

מילים
יש סיפור המסופר מאב לבן
שהיתה אי פעם לקמצן זקן
בת אחת ויחידה יפהפיה
הוא רצה שתתחתן בלי נדוניה
ערב טוב

מילים
יום עבר, אך לא כדאי להצטער
כי מחר, יבוא חדש יפה יותר
יש צרות, אך לא נזכיר אותן עכשיו
שיר עליז, נשיר לכל עובר ושב
כעת חיה

מילים
עוד סערה נעלמה ושחה
שוב מעלי קם עמוד השחר
הנה האור והנה הנחת
עכשיו עולה קלה קלה
שירים

אהבה יש אומרים
אוי ווי זה טרללה ...
אם יש אהבה בלב
אמר האב לבן
אנא סלח לי
בוא אלי
בחיים הכל עובר
ג'וזלים אמן
יש אהבה אתה אומר
כי רב להושיע
כעת חיה
לא לוקחת ללב
לילה יורד
לפעמים צריך לשכוח
מנדולינו
נערה ממש אוצר
ערב טוב
פאטימה
פרחי כלה
צפרים
עליזה עזיקרי (28 בדצמבר 1941 - 25 בפברואר 2009) הייתה זמרת, שחקנית קולנוע ותיאטרון. נולדה במרוקו בשם עליזה מלול, וב-1951 בהיותה בת 10 עלתה לישראל יחד עם אמה. ב-1953 בהיותה בת 12 נפטרה אמה ממחלה, והיא גדלה במוסדות לילדים יתומים. את שירותה הצבאי עשתה בלהקת גייסות השריון, שם פגשה את בעלה, השחקן ניסים עזיקרי. השניים נישאו ונולדה להם בת, פאני. לאחר שחרורה מן הצבא הופיעה בתפקיד הראשי במחזמר "נאסר א־דין" ב"תיאטרון העממי" של פשנל. השתתפה בתכניות "מועדון הזמר" של הרדיו, שם שרה לראשונה את "השיר הסיאמי" של נעמי שמר. לאחר מכן הוציאה את התקליטון הראשון שלה שעובד על ידי נחום היימן. התקליטון כלל 4 שירים: "השיר הסיאמי", "ציור בצבעים", "אגדת הפרח", ו"מכתב אהבה". באמצע שנות השישים הופיעה עזיקרי במועדוני הים התיכון, וכששמע אותה הזמר היווני אריס סאן, הזמין אותה להופיע במועדון שלו, "זורבה". סאן כתב לה מספר שירים שהפכו ללהיטים בישראל.

ויקיפדיה
 
06 דרורה חבקין  שירי רחוב
קח את ליבי

מילים
קח את ליבי
זה לא נחוץ לי יותר
אחרי שבי בגדת עליו אוותר
אתמול אהבתני ונשקתני
תבלול על העין

מילים
הו שימעו נא אנשים הטובים
מה עשה המנוול הניבזה.
קטף פרח פורח בשדה
ורמסו ברגליו הגסים
בת שש עשרה הייתי

מילים
אני שחורת עיניים רכה עוד בשנים
ופעם בין ערביים הופיעו צוענים
הוי, רע לי רע לי
כזאת עוד לא קרה לי
שירים

אני מנגן
בית קטן
בת שש עשרה הייתי
גלי ים
דוניה
הגשם
היה היו לי
המכשפה
הרכבת
התאהבתי בך
ידידי החלוץ
יולה לה
יונה פעמונה
יש לי רעה
כציפור חפשיה בעיר
מה לעשות
ספר לי
פרחים
קח את ליבי
קטרינה הקדושה
שימי ידך
תבלול על העין
חבקין נולדה בירושלים למשפחה שהיא דור שישי בארץ, ובראשית שנות ה- 50 התגייסה ושירתה בלהקת הנח"ל. לאחר השחרור למדה באקדמיה למוסיקה ע"ש רובין בירושלים וב- 1962 כתבה את שירה הראשון, "לילה טוב" ("פנסים שוב דולקים כי חושך ברחוב…"), כתרגיל בקורס להרמוניה. כדרכה, הלחינה חבקין את השיר בצורה הפוכה מזו שלימד המרצה באקדמיה, כיוון שרצתה להוכיח לו שמנגינה יכולה להיות מוצלחת גם אם נכתבה "בניגוד לכללים". התיאוריה של חבקין הוכיחה את עצמה במקרה זה, ומאוחר יותר היא חיברה למנגינה מילים, ואת השיר שרו לראשונה חבריה מירושלים, צמד הדודאים. בעקבות הצלחתו של השיר הוזמנה חבקין להלחין שירים נוספים, וכתבה את שירה השני ללהקת פיקוד המרכז, שביקשה ממנה "שיר עם מנגינה דומה לזו של 'לילה טוב'". השיר, "טוויסט מולדת", מתחיל אומנם כמו השיר הקודם, אבל עובר במפתיע לקצב הטוויסט הסוער, ששטף אז את העולם. חבקין תמיד סירבה לחזור על עצמה והייתה פתוחה לכיוונים ולמקצבים חדשים.

ויקיפדיה
 
07 ריקה זראי  לאן הערב?
גן השקמים

מילים
היה היו כאן פעם שקמים,
חולות מסביב וגם נוף
העיר תל אביב של אותם הימים
היתה בית בודד על החוף
קול אורלוגין

מילים
קול אורלוגין קורא: חצות,
בפונדקים דועך הנר
רוח של ים יצא לשוט בחוצות,
רק אנוכי עודני ער
סופו של קיץ

מילים
רוחות נשקו את פני הים
ויום נוסף של קיץ תם
וטעם מלח משכר את כל החוף
ודוגיות שוב נקשרות
שירים

אלדורדו
באביב הקרוב
בין עמק והר
ביתי
בלדה על שלושה חתולים
גן השקמים
המשורר של האהבות
ירושלים של זהב
כותל בירושלים
מגדל בודד
סופו של קיץ
סמוך על התרנגול
עולם הפוך
ערב של שושנים
קול אורלוגין
רב האור והתכלת
רוחמה
שבת בעמק
שיר הבר
שיר הכריש
שיר העפיפון
שמלת כלולות
ריקה זראי (נולדה ב-19 בפברואר 1934) היא זמרת ישראלית שזכתה להצלחה גם בצרפת. ידועה גם בשל עניינה ברפואה הטבעית. זראי נולדה בירושלים ולמדה חינוך בבית המדרש למורים בית הכרם, ופסנתר באקדמיה למוזיקה. בטרם מלאו לה 20 נישאה למלחין יוחנן זראי, יליד הונגריה שעלה לארץ מספר שנים לפני כן, ובתחילה עבדה כמורה לפסנתר בבתי ספר בירושלים. בשנת 1959 נולדה לשניים בת בשם יעל. יוחנן זראי גילה את כישרונותיה. בתחילה הגיש עמה תוכניות בקול ישראל בשם "תו לכל מכתב" ו"צליל וצבע", אך לאחר שתיאטרון "האהל" הסכים להעלות את ההצגה "חמש חמש" שכתב זראי במקור עבור להקת פיקוד המרכז, התקבלה ריקה זראי לתפקיד הראשי, ופרצה לתודעת הקהל הרחב. זראי הייתה לכוכבת זמר במהלך שנות השישים ובעלה הלחין לה להיטים רבים, מהם הזכור במיוחד הוא "גן השקמים". בשנים אלו הופיעה במחזות זמר ובהצגות בתיאטרונים כגון התיאטרון הקאמרי והבימה.

ויקיפדיה
 
08 עדנה גורן  כי מדברות עיניך
לפנות ערב

מילים
בין ברושים יורד הערב,
הסתכלי, הצל קרב אלינו,
יחפים נלך בשדות השלף
כי היום, יפתי, עובר
לא פעם בקיץ

מילים
לא פעם בקיץ, עם רדת היום,
לאור השקיעה הדועך,
הלכתי אלייך ועת ארוכה
הקשבתי לקול זמרתך
בואי ילדה

מילים
בואי ילדה, נטייל מול זריחה
בואי ילדה ונציץ בפריחה
תני את ידך, לא כך סתם בלי חיבה
בואי חייכי כמו תמיד בלי סיבה
שירים

אלף שירים
בדידות
בוקר של אביב
ברחוב שלי, רחוב ויזל
הזרה
וולס ג'אז
זכרונות
כי מדברות עיניך
לך ולי
נכרי על החוף
נצא אל הדרך
שנינו יחד
בשנת 1962 התגייסה גורן, ושרתה כסולנית של תזמורת חיל האוויר. ב-1965 הקליטה גורן תקליטון ובו 4 שירים, שאותם כתב חיים קינן, כולם גרסאות עבריות ללהיטים אמריקנים פופולאריים באותם ימים, ובתחילת שנת 1966 שרה בסרט "שני קוני למל" את שלושת השירים של הדמות הנשית הראשית ליבל'ה - "הוא יהיה לי בעל", "אבי אומר שהחתן" ו"סליחה רבותי". באותה שנה השתתפה גם בפסטיבל הזמר והפזמון כשביצעה את השיר "לא פעם בקיץ" של רחל המשוררת. בסוף שנת 1966 הקליטה את השיר "מנדלבאום" לסרט "האם תל אביב בוערת" שצולם ב-1967, ולאחר מכן הקליטה אלבום סולו ראשון הנושא את השם "כי מדברות עיניך". בשנת 1969 הקליטה את השיר "בלדה לאיש הפשוט" לפסקול הסרט תעלת בלאומילך. בשנת 1968 חברה לקובי רכט, חייל משוחרר, והקליטה יחד איתו אלבום "משירי סשה ארגוב". בין שירי האלבום נמצאים "זמר המפוחית", "לילה בדרום", "למה בוכים גשמי החורף" ו"לפנות ערב" המזוהה עם גורן במיוחד. ב-1969 הופיעו השניים יחד בפסטיבל הזמר בשיר "מכתבי אהבה".

ויקיפדיה
 
09 שושנה דמארי  ביתי שלי
צריך לצלצל פעמיים

מילים
תופרת אני ותופרת
הים לא יחדל מלנהום
אני את פניך זוכרת
כאילו היה זה היום
איה איה

מילים
במשעול הרץ הגייאה
ראינוה, ידידי,
במושב קראו לה איה (איה)
ובגדוד קוראים לה אי
כלניות

מילים
הערב בא, שקיעה בהר יוקדת
אני חולמת ורואות עיני:
הגייאה נערה קטנה יורדת
ובאש כלניות לוהט הגיא
שירים

אגדת המערה
אדם לאדם
איה איה
ביתי שלי
הביתה
היה הוא אפור
הללויה שבת שלום
חליסקו
יאמע, יאמע
כלניות
לאור הזכרונות
צריך לצלצל פעמיים
שובי בת ירושלים
שושנת תימן
בשנות החמישים התארחה דמארי בתוכניות הרדיו של משה וילנסקי בקול ישראל, שם ביצעה שירים חדשים שהלחין, כמו "הרועה הקטנה מן הגיא" ו"לאור הזכרונות". כמו כן היא הקליטה מספר שירים של וילנסקי ויחיאל מוהר, שבוצעו במקור על ידי להקת הנח"ל ("הורה ממטרה", "מול הר סיני", "בלדה על מעיין וים"), והם הפכו מיד למזוהים עמה יותר מאשר עם הביצוע המקורי. היא שיחקה בסרטים "גבעה 24 אינה עונה" (1955) ו"באין מולדת" (1956), שתיאר את עליית משפחתה לארץ. בשנת 1957 כיכבה באופרטה העברית "שולמית". היא ביצעה באותה תקופה גם שירים בעלי גוון תימני, כמו השיר "אם ננעלו" של רבי שלום שבזי (אותו ביצעה לימים גם עפרה חזה בעיבוד חדש). דמארי שמרה כל השנים על סגנון לבוש מיוחד ואישי, שכלל שמלות רקומות ותכשיטים בולטים. סגנון הלבוש האקזוטי המזוהה עמה היה חלק מהקסם והסיבה לכך שהוזמנה להופיע בקהילות יהודיות רבות. בשנות השישים והשבעים הרבתה דמארי לקיים הופעות בחו"ל. היא הופיעה במיטב האולמות בארצות הברית ואירופה והשתתפה בפסטיבלים רבים בעולם, לצד הופעותיה בארץ. תקופה מסוימת התגוררה בארצות הברית והופיעה בעיקר בפני קהל יהודי. בשנת 1972 השתתפה בפסטיבל הזמר עם השיר "אדם לאדם" הקורא לשלום ("לא ילמדו עוד מלחמה"). עם שיר זה הופיעה גם ב"מפגש אומנים" בטלוויזיה עם פרוץ מלחמת יום כיפור.

ויקיפדיה
 
10 עליזה קאשי  משירי אריה לבנון
יה משלטי

מילים
יש מי שגר בצריף רעוע
יש מי שוכן בתוך ארמון
שלישי יש לו שיכון קבוע,
ולרביעי בדון דלפון
ערב בא

מילים
שוב העדר נוהר במבואות הכפר,
ועולה האבק משבילי עפר.
והרחק עוד צמד ענבלים
מלווה את משך הצללים
שובך יונים

מילים
מה נבקש, ילדתי הקטנה,
ועל מה, כן על מה נחלום?
על שובך יונים שם בקצה הגינה
וגג רעפים לו אדום
שירים

בוא אלי
הי טי רי לי
יה משלטי
כחול הרועה
על גב הסוס האדמון
ערב בא
שובך יונים
ב-1959 יצא התקליטון הראשון שלה ובו ארבעה שירים שהלחין ועיבד עבורה אריה לבנון. השירים הבולטים מתקליטון זה היו "למה" ו"הבוקר החדש", שאת המילים להם כתב עמוס אטינגר. במוצאי יום העצמאות תש"ך (1960) היא זכתה במקום הראשון בפסטיבל הזמר הישראלי הראשון עם השיר "ערב בא", שאותו היא שרה ביחד עם שמעון בר. שירי הפסטיבל לא הוקלטו במקור לאלבום, ורק מאוחר יותר הוקלט השיר לתקליטון מסחרי משירי אריה לבנון. בתקליטון זה שרה קאשי עם שמעון בר גם את השיר "בוא אלי" ועם גדעון זינגר את השירים "מחול הרועה" ו"על גב הסוס האדמון". באותה שנה יצא התקליטון השני שלה ובו שלושה שירים שהלחין יוסף הדר וביניהם ""שני חיילים", שהקליטו גם שושנה דמארי ושמעון בר ו"נוגה לי", שחידשה כעבור שנים שלוה ברטי. ב-1961 היא הוציאה תקליטון נוסף ובו ארבעה שירים בעיבוד משה וילנסקי שגם ניצח על תזמורת הד ארצי, שליוותה אותה בהקלטות. השיר הבולט בתקליטון זה היה "שובך יונים", שהפך ללהיט והושמע הרבה ברדיו, בעיקר בתוכניות "שירים כבקשתך". שיר זה היה הראשון שפירסם המלחין אפי נצר. שיר נוסף שהצליח אז מתקליטון זה היה "העלם והשמש", שהלחין משה וילנסקי. מאוחר יותר עזבה עליזה קאשי את הארץ ועברה להתגורר ולהופיע בארצות הברית, שם הקליטה כמה אלבומים.

ויקיפדיה
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
 כל הזכויות שמורות למפעיל האתר www.poems.co.il


השכרת כספות | קייטרינג לאירועים